lørdag 29. mai 2010

Eurovision Song Contest 2010

Jeg er ikke blod-fan av MGP, men jeg ser finalen på TV hvert år. Vi vet jo alle at Norge vant MGP i fjor (jada, folkens, det er derfor TV-lisensen er høyere i år!) med låta "Fairytale" av Aleksander Rybak. Personlig tror jeg ikke på norsk gull i år. Jeg tror årets norske ballade blir for kjedelig, rett og slett! Men han er jo litt kjekk da?!

 Bilde hentet på NRK.no

Til nå liker jeg Azerbadjian, Island, og Moldovas bidrag, men jeg finner sikkert flere kunststykker i løpet av kvelden.
Selv om jeg ikke tror på norsk seier, så heier jeg på Norge - HEIA NORGE!
(Red.: Kl. 22:39 er min absolutte favoritt Tyskland - helt min type sang!)

♥ Siljemor

2 kommentarer:

Tove sa...

Tusen takk for flotte ord på bloggen min... Så snill du er!

God GP-kveld til deg og den skjønne,vesle familien din!!!

PS! Likte forresten veldig godt det du skreiv om barneoppdragelse!

Tove

Randi sa...

Jeg stemmer i: "Heia Norge!" Men tror ikke på norsk seier jeg heller. Synes Irland og Belgia har vært ok:)
Ha en flott kveld!
Randi:)