søndag 23. mai 2010

Innlegg nr. 1

satt vi her da, med innlegg nr. 1 i den nye bloggen. Deilig med blanke ark!

Som en liten "velkomstgave" til kommende følgere, skal jeg ha en liten give-away! Det jeg har bestemt meg for å lodde bort er et 3 utgavers-abonnement på magasinet Bolig Pluss, til en verdi av 99,-.
Dette er et utrolig flott magasin, som jeg selv leser hver eneste utgave av.




For å delta i min give-away må du gjøre følgende:
1 lodd - bli følger av min blogg
2 lodd - kommenter under dette innlegget
3 lodd - link til min give-away i bloggen din

Trekning vil skje 07. juni, 2010, på min kjære søsters 15årsdag.
Lykke til!

♥ Siljemor

44 kommentarer:

Martine sa...

Så morsomt! :-)
Jeg er følger av bloggen din og legger igjen en kommentar nå ;)

Fru Mæla - Mer enn bare ord - sa...

Gratulerer med ny blogg!!! :D Har lagt deg til i min leserliste!

Jeg har blitt følger, kommenterer dette innlegget og linker i bloggen min!

Gleder meg til å se hvordan det blir med ny header!

Klem Rebekka
www.frumaela.com

Fru Mæla - Mer enn bare ord - sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Siljemor sa...

Så rart, jeg kan ikke se at noen av dere er blitt følgere, jeg. :(

jordbærpiken sa...

Heisann! Gøy å oppdage nye blogger! For en fin premie du har. Jeg tar med meg to lodd i trekningen. Innlegg er laget i giveawaybloggen. Klem!

mays lille verden sa...

Jeg blir gjerne med:)
Bolig Pluss er et kjempefint blad, en flott gevinst..
Har lagt meg til som følger, så da blir det to lodd på meg.

Ha en fin dag!
Klem fra May

Renate sa...

Hei!
Så fin premie! Jeg vil gjerne være med, og tar to lodd.
Gøy med nye bloggere!

Hege fra Ditt og Datt sa...

Jeg blir gjerne med :)
2 lodd til meg.. la meg til som følger ;)

Klem Hege

Ellemell sa...

Gratulerer med ny blogg, jeg vil gjerne bli med på din give away og tar ett lodd ( kommentar), følger må jeg evnt bli etterhvert når jeg ser hvordan du skriver... :P

klem ellemell

Lisbeth sa...

Gratulerer med blogg. Jeg sjekker rundt og gleder meg over inspirasjonen dere gir. Ett lodd for komentar. Lisbeth

Mariann sa...

Hipp hipp for en ny blogg og blanke ark som skal fylles ut.
Jeg linker, er følger og sitter og skriver en kommentar nu.
Ønsker deg en riktig så fin uke

Martine sa...

Sånn, nå følger jeg deg og har lagt deg til på bloglovin.
Ble visst en liten feil sist gang :-)

nennes sa...

2 LODD PÅ MEG SÅ KAN DETJO HENDE PREMIEN BLIR TIL MEG!
(FØLGER BLOBBEN DIN)

SOLKLEM

;-D

map79 sa...

Kjekt med ny blogg! skal straks fornye min egen også - stikk gjerne innom (om noen dager! har vært i eksamens modus den siste tiden, så den har blitt styggelig nedprioritert). Legger meg til som følger, og tar mer enn gjerne 3 lodd hos deg :)

Miriam Lilliana sa...

Så spennende! Det har jeg lyst til å være med på:)
Følger og linker og det hele jeg, så det blir 3 lodd.
Gleder meg til å følge deg og dere fremover:)

Klem fra meg ♥

Else Irene sa...

Jeg er med, og tar 3 lodd!
Linker på bloggen min.
Bli gjerne med i min give-away :)
Ha en fin dag, klem

Tonje sa...

Da har jeg lagt meg til som følger og lagt til bildet i sidebaren på bloggen min, så da blir det 3 lodd til meg:-) Super premie, så jeg krysser fingrene!

Therese sa...

Gratulerer så mye med ny blogg;) 3 lodd til meg;)

Veronica sa...

Jeg tar 3 lodd!

Anita sa...

Ny leser av bloggen din=) men la meg til som følger nå!!
Anita B

Har en drøm... sa...

Gratulerer med ny blogg ♥
Jeg blir gjerne med og tar 3 lodd:o)

Klem Line

Har en drøm... sa...

Gratulerer med ny blogg ♥ Jeg blir gjerne med og tar 3 lodd!

Klem LINe

2ne sa...

Blir gjerne med her. 2 lodder på meg, linker i bloggen. Ønsker deg en flott helg.

Marit ♥♥♥ sa...

Gratulerer med ny blogg! 3 lodd til meg, skal få linket til deg i løpet av kvelden :)

rule sa...

Gratulerer med ny blogg!!! Følger deg gjerne videre!!! Ha ei flott helg!!
Hilsen Ruth

Randi sa...

Grattis med ny blogg!! Jeg er gjerne med og tar 3 lodd:)
Ha en flott helg!
Randi:)

Malin sa...

Kjempe fin og artig blogg :D
Jeg har nå trekt tre lodd :D

June sa...

Hei!
Grattis med ny fersk blogg!:)
Jeg er med og tar 3 lodd!:)
Ha en fin helg!

-June

Pelly sa...

Så gøy med en splitter ny blogg da!
Lykke til! Og kan jeg hive meg med to lodd i giveawayen din også...?

Familien vår sa...

Gratulerer med blogg!!
3 lodd på meg :)

Sissel :)

Karianne sa...

Dette hadde vært kos å vinne, jeg krysser fingre og tær:)

PlingeLinn sa...

Gratulerer med oppstart som blogger. Hiver meg på med 1 lodd.

Lill sa...

Heihei
JEg tar 2 lodd..blir følger og kommenterer..ha en flott uke og grattis me ny blogg
klem

isabel sa...

kaprer alle tre loddene og tvi tvi til meg selv.
for en nydelig header du har :)
gleder meg til trekningen og til å følge bloggen din!

Babsy sa...

Heisann! Gøy å oppdage nye blogger! For en utrolig fine premie du har. Jeg tar med meg hele 3 lodder her i trekningen.

Du er hjertelig velkommen til og delta i min også :O)

Ha en kjempefine dag videre :O)

kjerstin sa...

Gratulerer så mye med ny blogg:)
Jeg tar 2 lodd:)

HildeP. sa...

Moro med give away! Jeg blir med og trekker 2 lodd. Ha en flott kveld! : )

Klem Hilde

Askeladden sa...

Jeg vil være med på din fine give away og tar tre lodd=). Gratulere med ny blogg!

Marita sa...

Hei:)
Kjempefin blogg:) Jeg har nå blitt følger, link på bloggen min og kommentar :)

Marita sa...

Hei:) Kjempefin blogg:) Jeg er blitt følger, link i bloggen min og lagt igjen kommentar :)

fru aadnevik sa...

Hei, fin blogg du har:) Det blir to lodd på meg;)

Bustenellik sa...

Hei! Jeg fant bloggen din gjennom en annen, og etter og ha lest og kost meg en stund her inne hos deg kunne jeg jo ikke annet enn å bli følger :-) Tre lodd til meg :-)
Lykke til med give awayen!

Busteklem

Engler, ull og lavendel sa...

Jeg vil gjerne være med, og tar tre lodd.

Klem fra meg

Anonym sa...

ma sjekke:)