onsdag 26. mai 2010

NIB-utfordring

"Utfordring: Hvis du fikk velge...

.... og vrake på øverste hylle. Virkelig ØVERSTE hylle! Hva ville du da hatt inn i huset ditt?"

 1. Jeg ønsker meg virkelig en kjøkkenmaskin fra Kitchenaid. Jeg har en fra Bosch, men den gir liksom ikke det samme fine, lilla utrykket.





2. Hvis jeg skal kvitte meg med Bosch-kjøkkenmaskinen, må jeg ha en ny blender - hva passer bedre da enn en blender fra Kitchenaid, i samme farge som kjøkkenmaskinen?





3. Sofaen min begynner å bli sliten, og som mange interiør-bloggere ønsker jeg meg en Ektorp, fra IKEA. Den er ikke så dyr, men den er virkelig fin å se på!
Nå vet dere hva jeg ønsker meg, så løp og kjøp!

♥ Siljemor

5 kommentarer:

Erna Kristin sa...

Tenker jeg er sjalu på onkel som har hele den kjøkken serien stående på benken! Tror jeg må bli sjømann.

Martine sa...

Jeg har en sofa fra Ektorp. Har hatt den i snart 2 år og ryggputene er missformet. Må nesten snu dem hver dag fra starten for at de skal holde seg bra.

Likte kjøkkenmaskinen og blenderen :-)

Høvebakken sa...

Jeg skulle gjerne ha hatt en slik kjøkkenmaskin ;)

Jeanette sa...

Hei.
Joda Mosjøen er byen jeg bor i:) Så det blir stor stas når home & cottage kommer til Mo. De har veldig mye vakkert.
Ser at en av drømmene dine er å bygge hus. Nå har det seg slik at jeg er selger for Blink Hus og holder til i Fustvatnet, så når du skal realisere drømmen din må du bare ta kontakt. :)))
Klem J.

Susanne sa...

Så koselig blogg:)

KA kjøkkenmaskinen er absolutt å anbefale;) -Ikke bare ser den bra ut, den er en reser på alt fra gjærbakst, til kakedeig og kremer;)