tirsdag 25. mai 2010

Speachless

Denne uka har facebook vært fullpakket med "Paradise Hotel ♥"-statuser, og mange fjesbokbrukere som ble tilhengere av "Paradise Hotel 2010". Personlig, så har jeg aldri brydd meg om Paradise Hotel.


For å bryte trenden på fjesboka, så postet jeg denne statusen: "Silje Andrea lurer virkelig på hva som er det store med Paradise Hotel.". Etter postingen ventet jeg ivrig på at en tilhenger skulle fortelle meg det store med Paradise Hotel, for jeg trodde virkelig jeg var den eneste som ikke heeelt hadde forstått underholdningsverdien med dette programmet. Men nei - snarere tvert imot. Ingen kunne fortelle meg hva det virkelig store med dette realityshowet er, så jeg tok saken i egne hender - jeg så en episode av Paradise Hotel. Det var som jeg trodde; mange blondiner, ei brunette, og masse mannfolk med sleip voks-sveis og flørte-smil. Jeg ble heller ikke tatt på senga da jeg innså at dette er bare sex, sex og sex. Men det jeg derimot ble litt.. ja, jeg vil ikke si overrasket, men jeg begynte virkelig å tenke. Det var flere av disse deltagerne som var både 19 og 20 år. 19 og 20 år? Jeg er jo 20 år!


Herregud, er det virkelig så utrolig stor forskjell på 20-åringer i dag?! Jeg har barn, fast kjæreste gjennom 5 år, og eget hus, og de er med på Paradise Hotel? De har sex med villt fremmede mennesker for å vinne et spill, for og vinne en premie. Og hva er egentlig denne premien, siden de er villig til å være så åpne, og lite private, på riksdekkende fjernsyn? Er det min 20-års-tankegang som er "feil", eller er det deres? Jeg er kanskje trangsynt, men jeg har faktisk aldri vært på et sted i livet mitt der jeg bare ville være vill og gal, og i hvert fall ikke brette ut livet mitt på TV! Er jeg kjedelig? Skal en 20-åring være vill og gal, og ha sex med alt og alle? Jeg syns ikke det, men som sagt, jeg er kanskje trangsynt og kjedelig.


Uansett, så er min konklusjon at Paradise Hotel faktisk har litt underholdningsverdi. Jeg kjenner virkelig i meg selv at jeg vil se flere episoder, bare for å se hvor mye dumt de gjør. Hvor langt de er villig til å gå for denne premien..


Og forresten, så var det bare den ene brunetta som var fin å se på av alle damene. Unnskyld! Jentene. ;-)

Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal si, jeg.. Da jeg skrev dette innlegget hadde jeg sett én episode av Paradise Hotel, og var ikke imponert. Senere ble det til at jeg så et par episoder til, og da var det gjort - jeg ble hekta. Jeg så det hver eneste kveld, og tilogmed de frustrerte fruene ble tilsidesatt. Helt horribelt spør du meg, for det er jo en hver husmors "må se". Og forresten så var det ikke hu ene brunetta som var penest, det var en av de mange blondinene.

♥ Siljemor

Ingen kommentarer: