torsdag 3. juni 2010

5 ting jeg ønsker meg fra KID

Jeg ønsker meg mange ting de har hos KID for tiden, men hvis jeg skal si bare 5 ting, så blir det disse 5 tingene:

1. Polenta sitteputer, i fargen lilla, til hagestolene våre. De er fri på for disse + at de ble for små til hagestolene.



2.  Valene uteduk, til hagebordet vårt. Jeg valgte en annen, fargen ser ikke slik ut IRL.


3. Glass duklodd 2 pk., i fargen transparent, til den fine uteduken. Kjøpt!


4. Liv heklet pledd, i fargen lilla, for å ha i sofaen vår, eller kanskje i hagestolen på kveldstid. Kjøpt, 30% avslag, juhu!


5. Coco dørmatte, i fargen multicolor, for å ha ved inngangsdøra vår.



KID er billig, KID er bra, KID har mange ting jeg vil ha!

♥ Siljemor

5 kommentarer:

Fru Mæla - Mer enn bare ord - sa...

Kjempe flott ting!! :) Kunne hatt alt... Uten om dørmatten, den kræsjet litt med stilen vår :P

Trur jeg må ta en tur på kid ja!! :)

Cornelias Hus sa...

Hei Silje,
så koselig at du liker butikken. Har du vært i begge etasjene? Vi har jo 2 etasjer og hver av de er på 150 m2, så da blir det 300 tilsammen:-).
Ha en strålende helg!

Mvh Ida

Sweet Memories sa...

Så fin blogg du har!:)Her skal jeg fortsette å titte innom.
Ha en fin helg!:)
Klem fra Monja

Kid har masse fint,fine ting du hadde på ønskelisten.

Siljemor sa...

Oi, nei, jeg har ikke fått med meg at det er to etasjer! :( Jeg var kun i en etasje, hvor går man for å komme i den andre etasjen? La ikke merke til noen trapp. :(

♥ Siljemor

Har en drøm... sa...

Så herlig ønskeliste, masse flott! KID har mye fint ja, helt enig:)
Ønsker deg en fortsatt flott helg!

Klem Line