lørdag 5. juni 2010

En liten sniktitt

.. på Martines rom. Bare detaljer for denne gang, for rommet hennes var ikke fotogent ryddig i dag. I forrige uke malte jeg disse kjedelige, trehvite hyllene.


 - og her er resultatet! Jeg malte dem i en lilla, skittenaktig farge. Innholdet i hylla blir nok ikke stående slik lenge, det ble egentlig bare satt dit helt på måfå - som vi sier på nord-norsk.


Denne porselenskatta er arvegods fra min oldemor og oldefar.


Lykketrollet har jeg hatt siden jeg var lita, og jeg elsker det!


Kaninen fikk Martine av Siljemormammaen, altså sin mormor, da hun ble født.


Fuglehuset jeg malte i vinter henger og svinger i taket.


Og like ved er wallstickers'ene fra Panduro klistret på veggen.


 Koffertene fra Panduro har jeg malt selv, og limt på sikk-sakk-bånd. Inni er det Kinder-egg-figurer og plastikk-dyr.


Husker dere denne? Furbie'en har jeg hatt siden jeg var lita, men nå tror jeg den er ved veis ende, siden den bare sier "mee sleep agaiiin".


Denne lampen fra Ikea er vel nesten obligatorisk på et barnerom? Jeg tenker å klipse fast ledningen, og male blader langs "stilken".


Og til slutt Martines to absolutte "må ha" i sengen - "Tittæ" og sutta.

♥ Siljemor

3 kommentarer:

LiLLeBiE sa...

så søte ting:)

hyggelig du likte bloggen min, og at du er med på min Giweaway:)

Du har en veldig fin blogg du også :)Legger meg til som følger :)

klem Christin

jordbærpiken sa...

Så fine detaljer fra barnerommet. :)

Fargen på veggen heter Caffe Latte. Husker dessverre ikke NCS-koden på den da. Men tror nok de kan finne den hos en fargehandler.

Ha en strålende søndag!

Malin sa...

Så mye søtt :D
Likte ideen om å male blader på "stilken" trur det hadde blitt kjempe stilig :D