tirsdag 22. juni 2010

Endelig!

.. har jeg begynt på kjøkkenet! Alt er strippet av vegger og benker, og vasking og kvistlakking er unnagjort. Kanskje jeg får ånden skikkelig over meg i kveld, og grunner ferdig alt før jeg går til sengs?
Alt vil si: tak, lister og vinduer. Før-etter-bilde kommer senere!

♥ Siljemor

Edit kl. 01:18 : Jeg har grunnet taket, taklistene, det store vinduet, og lista langs ventilatorhetta. Dvs. det som gjenstår er gulvlistene, det lille vinduet, vaskelista langs benken, og dørkarmen. Pheew, nå er jeg fornøyd med meg selv gitt, og tar meg en velfortjent dusj!

2 kommentarer:

Drømmer om drømmehuset sa...

Oj,flink du er.
Gleder meg til å se hvordan det blir når det blir ferdig.
Ha en vidre fin kveld!
Klem fra Christina

♥ Netta ♥ sa...

Wow, skikkelig effektiv har du vært. Vi (eller rettere sagt jeg) har malt alle vinduskarmene på kjøkkenet og i stua og det er jammen litt av en jobb. Den dusjen var skikkelig velfortjent vil jeg si ;-)

Håper dere har hatt en fin St. Hansfeiring i kveld.

Klem
Netta