onsdag 2. juni 2010

Et tips til dere som bor nært Mo i Rana

Som alle her i området vet, er det ikke mange interiørforretninger å skryte av her.
Men i går da jeg og Martine hadde koseturen vår, var jeg innom Blomsterrabatten (tror jeg det heter) nede på Domus-senter, og der hadde de et lite utvalg av skilter, fuglebur, Durance-produkter, og m.m.
Så neste gang dere er i området, anbefaler jeg dere å gå innom der.

OBS! Butikken er veldig liten, så jeg anbefaler ikke å dra dit med barnevogn. 

♥ Siljemor

5 kommentarer:

Har en drøm... sa...

Så gøy og finne en slik liten butikk med skjulte skatter da:)

Ha en fin kveld!

Klem line

Har en drøm... sa...

Hei igjen!
Så kult at du ble med på min give-away:) Tvi tvi!

Klem igjen

My home is my Castle - by Kari sa...

Kjempekoselig at du har lagt deg til som følger av bloggen min :))

Klem,kari

salige lavendel sa...

Jeg bor temmelig langt ifra...men bra at du har funnet en fin liten butikk hos deg.Takk for titten på en trivelig blogg og ha en fin og forhåpentlig solfyllt dag =)

Lokki sa...

Hei Siljemor!
For en nydelig familie du har!! - og for en herlig blogg!!
Tusen takk for at du vil være med på min GiveAway ♡♡ og har linket opp så flott! Tusen takk!
Gleder meg til å følge deg videre!!
Ønsker deg en herlig kveld!
Klem Lokki