fredag 25. juni 2010

Prinsessepakke til Siljemor





Her er pakken jeg blogget såvidt om i går. Den er fra Prinsesse Elin - jeg vant jo en give-away hos henne, husker dere?
Ja, her er den altså, og den var faktisk en liten lekkerbisken (ihvertfall til tørkerullholder å være)!
Innpakningen hadde Elin lagt hele sitt hjerte i, det var utrolig koselig. Det var rett og slett en fryd å åpne postkassa! :-)

Ellers så maler jeg! Nå er det tørkeperiode på 24 timer, så nå må jeg vel kanskje trå til med noe annet - husarbeid f.eks..? :-] Hele huset ser ut som det har vært et bombenedslag, jeg er nemlig ikke så flink til å konsentrere meg om flere prosjekter i gangen, så de siste dagene har min fulle fokus vært på kjøkkenet.

I morgen skal vi være barnevakt på søskenbarnet mitt på snart 8 år - det blir koselig! ♥ Vi håper på at været skal bli bedre enn spådd, så vi kan dra på Hemnes Båt- & Fjord-festival, der skal det nemlig være besøk av Drømmehagens Hinkel Pinkel og Hopsi Deisi.

Ha ei fortryllende helg, alle sammen!
♥ Siljemor
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: