fredag 18. juni 2010

Jeg drømmer om



.. fantastiske produkter fra Greengate. Ikke bare fordi alle har dem, men fordi de er utrolig fine! Fargene og mønstrene er bare helt utrolig gledesspredende, og flere av Greengates produkter står på min ønskeliste når jeg blir 20 år i august.


Ellers så føler jeg meg som mannen i Otrivin Comp-reklamen, han som har papirlommetørkler overalt. Vi er nemlig forkjølet alle mann. Jeg er vel den som er hardest rammet av oss, og med allergi og betennelsen i foten, så må jeg ærlig innrømme at å støvsuge ble min største utfordring i dag. Det er så mye jeg kunne gjort og styrt med, men jeg finner rett og slett ikke energien til det.


Som jeg nevnte tidligere i vår/sommer, har jeg litt bloggtørke for tiden. Jeg finner ikke inspirasjon til å skrive, vet ikke hva jeg skal skrive, vet ikke hvordan jeg skal skrive - og sist men ikke minst, så vet jeg ikke hva dere vil jeg skal skrive. Er det noen som har noen innvendinger? Er jeg for lite personlig? Skriver jeg kjedelig, og uinteressant?

Bilder fra greengate.dk

♥ Siljemor

4 kommentarer:

LiLLeBiE sa...

helt enig. Fantastisk fine ting GG har altså :)

Nei synes ikke du skriver kjedelig...noe må man jo blogge om? og de fleste blogger jo bare om alt og ingenting som skjer i hverdagen:) hvertfall gjør jeg det :))

ha en fin helg :)

Marie Fjellheim sa...

Får se om eg ser nåkka sånn butikk i Danmark;) Du e no flenk å skriv Silje.:)

Siljemor sa...

Det ska du ikke se bort ifra, Marie, merket er dansk. :)

♥ Siljemor

Bustenellik sa...

Hos meg er det engangsservice fra GG i premie på Give Away om jeg kan friste ;-)