torsdag 10. juni 2010

Nussi-pus og de 5 ungene

.. har det bare fint, og jeg syns kattungene har vokst bare siden i går!


 Jeg var innom Sjurbolet Blomster i Korgen i dag, og kjøpte meg en mini-Ildtopp for den utrolig nette sum av 25,-!  Jeg har ikke satt den i potte enda, for den potta jeg skal bruke er litt stor, så jeg må plante den nedi der, med litt ekstra jord. Var den ikke søt?


Jeg kjøpte også disse to mini-lyktene, de var også utrolig søte! Merket er Black Design.


 Lyset på bildet slo ikke helt an, så jeg måtte bruke blits. Ser ikke så fint ut..
Og siden jeg allerede viser et par bilder fra det blå (grøss!) kjøkkenet mitt, kan dere jo få se hva Martine har laget i barnehagen, og tatt med hjem.


 Ei nyyydelig potte hun har malt selv, og der har de plantet ei solsikke oppi.


Jeg har litt bloggtørke for tiden, vet ikke helt hva jeg skal skrive om. Er det noen som har noen idéer, eller ønsker? Kanskje det er noe dere lurer på om meg? Hva vil dere lese mer om i bloggen min?

♥ Siljemor

2 kommentarer:

Bustenellik sa...

SÅ søte små puser! Så morsomt dere får det når de blir litt større og skal se og utforske verden :-) Mamma'n er prikk lik Selma'n vår, bortsett fra at frøkna vår har litt hvitt på magen :-)

Så nusselig ildtopp! Småblomster er skjønne. Og det var solsikken også :-)

BUsteklem

LiLLeBiE sa...

for noen nyydelige kattepuser:))))))sukk