søndag 13. juni 2010

På en søndagskveld

.. er det deilig med unger i seng, en god kopp bjørnebær-te, og et nytt nummer av Vakre Hjem og Interiør.


Jeg sitter også med hårfarge i håret, noe som virkelig var på tide, da jeg ikke har hatt det siden før påske (!). Etterveksten var nesten like lang som veien til Oslo herfra... Ikke noen store forandringer i farge altså, samme som sist - nemlig blondine. Det er godt å være lys på sommeren, og jeg tror jeg forblir slik utover høsten også. :-)



I helgen hadde vi besøk av min beste venninne fra hjembyen Brønnøysund + kjæresten hennes. Det var utrolig koselig! På lørdag ble det bytur, etterfulgt av grilling og litt gode drikkevarer, sammen med svigerbror + kjæreste, og alle oss her i huset selvfølgelig - det var knall, og men vi hadde lagd alt for mye mat.
Bedre med for mye enn for lite!

I morgen tror jeg det blir bytur igjen - Supermannen må ha seg ei ny dongeribukse, og jeg tenkte jeg skulle kikke innom Plantasjen.

Ha en fin kveld alle sammen!

PS: Jeg tror jeg endelig har bestemt meg for farge på kjøkkenet! Hvite tak og lister, hvit kjøkkeninnredning, og fargen Caffe Latte (Butinox) på veggene. Jeg vurderer også en fondvegg i en litt mørk farge. 
Hva tror dere?

Bilder fra Vakre Hjem og Interiør.

♥ Siljemor

Ingen kommentarer: