mandag 21. juni 2010

Woohoo - jeg vant!

Jeg vant en give-away i dag, noe jeg syns var utrolig kult! Har aldri vunnet en give-away før. Give-away'en var hos Prinsesse Elin, og premien var en Torky on the wall. Stiiliig!


I dag startet først dagen kl. 06.40, da snuppa våknet, og hun ble gjort klar for barnehagen. Supermannen har vært på nattskift, så han kjørte henne i barnehagen før han gikk og la seg. Da de hadde dratt hev jeg Titta (Tigergutt, Martines yndlingsbamse) i vaskemaskinen,og la meg ned for å sove igjen, og sto opp kl. 10.30. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å sove så lenge for jeg syns jeg mister så mye av dagen, men siden det pøsregner her var det ikke så farlig. Nå skal jeg hive meg rundt og lage hjemmelaget Tandori-marinade til dagens middag, og vaske litt klær (gudene må vite at det trengs!). Ellers blir det vel bare litt hjemme-pusling.

Hva skal du gjøre i dag?

♥ Siljemor

2 kommentarer:

Fru Mæla - Mer enn bare ord - sa...

Så moro... :D Men... hva er det? :P

Siljemor sa...

"Torky On The Wall gir deg fullstendig frihet samtidig som den er den perfekte holderen til Torky On The Go når du er hjemme. Den nye formen passer inn i alle miljøer, og fordi holderen passer til Torky On The Go, kan du bytte ut bagen når du ønsker. Torky On The Wall selges i ett sett med en komplett veggholder, en Simon & Tomas-designet Torky On The Go og en tydelig monteringanvisning."

:) Det er en sånn en!

♥ Siljemor