torsdag 8. juli 2010

Det er så mye

.. jeg kunne gjort.



 Grunnet og malt fronter. Vasket badet. Byttet på sengene. Vasket kjøleskapet. Bakt og fylt opp fryseren. Trent. Grunnet og malt kommode. Vasket gulv. Ryddet i yttergangen. Sortert bladene mine. Ristet matten (ja, mattEN, for vi har faktisk bare en matte). Vannet blomster. Plantet om et par planter. Lagt på plass rene klær (de er faktisk allerede brettet!). Malt et par rammer. Henge opp tallerkenhylla. Male ei annen hylle. Levert ei eske med ting&tang på bruktbutikken.
Listen er uendelig, dere. Men allikevel, så sitter jeg rett opp og ned i sofaen. Jeg gidder ikke. Jeg gidder rett og slett ikke! Ikke i kveld. Jeg skal legge meg. Retten og sletten!

Håper dere har en litt mer produktiv kveld enn meg!
♥ Siljemor

3 kommentarer:

Marie Fjellheim sa...

Du har da gjort masse i dag:D

Sweet Memories sa...

:)Jeg måtte humre da jeg leste innlegget ditt.Slik føler jeg det også iblant,og sikkert mange fler med oss...:)Spesielt når kvelden siger på.
viktig å hente seg inn igjen om kvelden...med god samvittighet:)
Utrolig kjekk blogg da har,som jeg besøker jevnlig.

Ha en fin sommer!:)

Klem fra Monja

Bluggi buggi blogg sa...

Som om jeg skulle skrevet det selv. Har hatt det sånn siden jeg kom fra ferie for en uke siden. Jaja, vi får vel energien tilbake etterhvert ;)
Ha en fin dag.
Trude :)