lørdag 3. juli 2010

Fargehjelp!



Jeg har en ubehandlet apotekerdisk på kjøkkenet. Nå som hele kjøkkenet (sakte, men sikkert!) blir hvitt, vil jeg male den - men hvilken farge? Skal jeg gå for en "safe" farge, som hvit eller grå? Eller skal jeg være vågal og gå for en mer knæsj farge? Skal jeg være romantisk og male den pastell? Man skifter jo ofte farge på interiøret i et hjem (akkurat nå har jeg lilla), så hvilken farge skal jeg velge? Lyseblå? Rosa? Knallrød? Mintgrønn? Jeg har rett og slett ingen anelse! Det er jo ikke sånn at man kan male på nytt hele tida heller... Kan du hjelpe meg?

I går dro vi en tur til Sverige, destinasjon Hemavan. Ikke noen spesielle ærend, vi ville bare dra et sted, og i Hemavan kan man jo handle! Vi kjøpte ikke så mye, litt brus, smågodter, løs te, kanel (thihi), tynnbrød, smør, kjøttboller (must have når man er i Sverige!).. Ja. Det var det jeg kom på. :-)

♥ Siljemor

4 kommentarer:

Martine sa...

Oi, det var vanskelig.
Det er alltid fint med pastellfarger! Ellers er jeg veldig glad i hvitt og litt sånn "gammeldags" farge :-)

June sa...

Hmm... ikke lett. Safe med hvitt da, men...
Jeg har en nesten samme i forskjellige lyse rosafarger, men den står på Leahs rom, hehe!:)
Så heldig du var som vant den fine postkassa foressten!:)
Håper du har en fin helg!

Bustenellik sa...

Hva med å hente litt insiprasjon fra bloggen Livs Lyst? Hun har mange fine farger på lur ;-)

Trine Lise - Mitt liv som hjemmemamma sa...

Hmmm, tror jeg hadde malt den hvit jeg. Tilfell jeg ville flyttet den senere en gang :)