lørdag 24. juli 2010

Jeg er tilbake!

Hei alle sammen!

Nå (dvs. onsdag, thihi) er vi hjemme fra Bartebyen. Merkelig nok la jeg ikke merke til så mange barter? Bilturen gikk fort, IKEA var kaotisk, og hotellet var OK. OK fordi det ikke fantes lys over badspeilet, og fra det eneste vinduet i rommet så vi rett ut i en bakgård. Frokosten imponerte meg heller ikke. Veldig hyggelig betjening da! :-)

Litt shopping ble det jo også (les: litt) - vi endte opp med to rosa skåler fra Bruka Design, store og små knallfine muffinsformer, ny skoskje i stål, og et par småting til Martine selvfølgelig.
Fra IKEA ble det ny seng til Martine, nytt blandebatteri og nye knotter til kjøkkenet, og noen nye hvite rammer. Jeg hadde egentlig en ting til på handlelista mi, men da jeg sto inne på Ting ble Supermannen motvillig: "ROSA brødboks? NEI! Ikke snakk om!". På null komma niks ble min rosa brødboks-drøm knuuust i tuuusen biter. :-( Hva skal jeg gjøre? Skal jeg bare gi opp drømmen min om den rosa brødboksen fra Bruka Design, og kjøre safe med en sort istedet? Eller skal jeg rett og slett overkjøre Supermannen og kjøpe den rosa brødboksen? ... eller si det slik - trenger jeg egentlig brødboks?

Ingen egne bilder denne gangen, men jeg lover bilder fra både kjøkken og barnerom i løpet av den neste uken. ;-) Bildet er fra IKEA.

♥ Siljemor

Ingen kommentarer: