torsdag 29. juli 2010

Utfordring fra LiLLeBie

Utfordringen er som følger:

Fortelle 7 ting om deg selv + bilde av deg selv
eller
vise 7 ting du ønsker deg,
og uansett valg over, sende den videre til 7 andre.

Jeg velger å vise 7 ting jeg ønsker meg, jeg har jo tross alt snart bursdag!

 Rosa brødboks fra Bruka Design. Bilde lånt av Emmeline - håper det er greit!

Kitchen Aid-maskin. Denne i isblått er utrolig fin!

 Flere skåler fra Bruka Design - jeg har "Sweets" og "Chips" i lysrosa fra før. Bilde fra Fru Fjeldhammer - håper det er OK!

Greengate-produkter - i alle farger, mønstre og fasonger! Bilde fra Vollywood.

Roberts Radio - denne i Cath Kidston-stil er bare så fiiin!

Støvler fra Ilse Jacobsen - helst lave. Greier ikke å bestemme meg for hvite eller rosa!

Veske fra Cath Kidston - de er knallfine og en liten smule romantiske? :-)

Utfordringen gir jeg videre til

♥ Siljemor

Ingen kommentarer: