tirsdag 6. juli 2010

Vil du være prøvekanin?


... for o.b. ProComfort? Jeg er buzzador, og som buzzador får jeg prøve nye tjenester og produkter gratis. Les mer her!
I dag fikk jeg pakken til min første kampanje, og jeg vil gjerne at DU skal hjelpe meg. Jeg har 7 prøvepakker å dele ut, og jeg gjør det slik at de 7 første som kommenterer får være med. :-) Pakken inneholder en pakning o.b. ProComfort Normal, et etui som passer 4 nevnte tamponger, og en liten brosjyre som omhandler produktet.

Visste du at i konsumentundersøkelse i januar 2010 ble 460 norske kvinner enige i at o.b. gir den beste beskyttelsen? o.b. ProComfort gir uslåelig beskyttelse, takket være de vridde kanalene, som samler mensen effektivt opp i tampongen. Dens unike SilkTouch-trekk gjør den dessuten lettere å føre inn enn andre tamponger uten innføringshylse. o.b. ProComfort finnes i 5 forskjellige størrelser: MINI for liten blødning, LIGHT DAYS for liten til normal blødning, NORMAL for normal blødning, SUPER for normal til rikelig blødning, og SUPER PLUS for rikelig blødning. o.b. selges i matbutikker, på apotek, i detaljhandelen, og i kiosker. En pakke o.b. med 16 tamponger koster ca. 25 nkr. Les gjerne mer på www.ob.no!

Igjen, hvis du vil være med som prøvekanin, kommenter under innlegget, så sender jeg en prøvepakke til de 7 første som kommenterer. Du vil også motta en mail fra meg, med spørsmål jeg gjerne vil du skal svare på under prøveperioden.

♥ Siljemor

8 kommentarer:

Veronica sa...

JEg vil gjerne prøve! :)

Camilla sa...

Jeg vil gjerne være prøvekanin :)

Kari B sa...

E vil! :-D

Miriam Lilliana sa...

Jeg vil også gjerne være prøvekanin!:)

(Jeg har forresten også giveaway! Kom inn og delta!:)

Malin sa...

Jeg er gjerne med å prøver :D

Siljemor sa...

Dere fem som har kommentert til nå: kan dere sende meg en mail med adressene deres? Mail til siand-ho@online.no.

♥ Siljemor

emma sa...

jeg vil !!!!!!!!!
:DDDDDDD

emma sa...

jeg vil !!!!!!!!!
:DDDDDDD