onsdag 7. juli 2010

Winsor Pilates

.. trener jeg fra sist søndag av, minst tre ganger i uken. Og jeg elsker det! Du kjenner at du trener, men du kjenner det ikke så godt at du sier til deg selv at "det var tungt". 20 min. 3 ganger i uken, sammen med en sunn livsstil, er kombinasjonen Mari Winsor garanterer gir resultater. Ah, 20 min. går jo så fort! Jeg har nesten ikke fått begynt før jeg er ferdig, føles det ut som. Jeg liker det sålangt. ;-) Les mer her!




I dag har vi vært i 18-årsfeiring av min svigerlillebror.
Gratulerer så mye til deg, Julius!
Nå teller jeg bare dager.. Neste helg kommer pappa og lillesøster på besøk, og påfølgende mandag reiser jeg og Supermannen på kjærestetur. 
Åååh, jeg gleder meg!

♥ Siljemor

1 kommentar:

Martine sa...

Husk å kos dere MASSE når dere får ordentlig alenetid! :-)