søndag 1. august 2010

Give-away

I anledning min 20årsdag vil jeg ha en liten give-away! Det jeg  velger å gi bort er to nydelige kokebøker, med de fineste oppskrifter.

GODTEBOKA av Maria Öhrn
Boken inneholder 37 oppskrifter på alt fra voksenkonfekt til lørdagsgodt. Gled deg selv, venner og familie med marshmallows, polkagriser, pralinere, karameller, gelétopper, fløyelsmyk trøffel, petit fours og fudge. © DnBB AS

KAKELYKKE av Helene S. Lundberg
Boka inneholder oppskrifter og dekorasjonsforslag på kremkaker, sjokoladekaker, paier, minikaker, fylte kjeks, desserter og andre søte fristelser. © DnBB AS

I tillegg gir jeg bort en Bake 2 basic Squeeze It fra Tupperware. Produktinformasjon her!

Regler er som følger:

1 lodd for kommentar
2 lodd for kommentar + følger
3 lodd for kommentar + følger + link i bloggen din
Altså, i alt, kan du stikke av med tre lodd. :-)

Trekning 28. august, 2010. Lykke til!

♥ Siljemor

45 kommentarer:

Anita sa...

Tar gjerne 2 lodd eg:) Er følger fra før:)

Ha ein fin dag:)
Klem Anita

Martine sa...

Ååå, det har jeg lyst på!
Jeg er allerede følger både her på blogger og bloglovin'
Legger igjen en kommentar og linken til innlegget jeg har skrevet! :-)

http://martinehaugstad.blogspot.com/2010/08/give-away-hos-silje.html

Trine Lise sa...

Mitt bidrag: http://hjemmemamma.com/trinesverden/?p=2681

Jeg er følger, linket og kommenterer :) Så full pott på meg.

Synes bloggen din er kjempe flott og skulle virkelig ønske jeg vant fordi jeg skal være hjemme med 2 små fremover, og da er det godt å ha oppskrifter på snop man kan lage selv :)

Tea F sa...

Kommentar: Arti at man kan vinn gratis teng:-)

Følger: Bruk å les i ny og ne når eg ser at det ha kommet et nytt innlægg på facebook.

Link til bloggen din: www.chaahr.blogg.no (har blogg men blogg ikke længer)

Kjerstin sa...

Hei.
Så flott giveaway. Jeg vil gjerne være med og tar 2. lodd:)

Ida sa...

Jeg er med :)

Tar to lodd !!

Klem fra Ida

Cathrine sa...

Jeg er med!:) 1 lodd på meg...
bergecathrine@hotmail.com

Veronica sa...

Åh koselige premier!! Ha en fin bursdag!!

Ett lodd!

Moshki sa...

Jeg er med for ett lodd :)
Kokebøkene ser kjempefine ut, jeg elsker å bake.

Anonym sa...

Jeg tar 1 lodd! :)

mvh jorisk1@hotmail.com

Anonym sa...

1 lodd tar jeg gjerne!
Premien hadde vært lækker å få i hus, men vi er mange her, og flott er jo også det!

Bentemor, hagenxxx@hotmail.com

kdyrstad sa...

Hei Silje.
Nydelig blogg, og for ei nydelig lita tulle du har :)
Jeg følger bloggen, og er gjerne med i trekningen.
Gratulerer med 20 års dag :)

Sommerhilsen fra Kirsti (granhus@stud.ntnu.no)

Anonym sa...

Følger med glede - og kommenterer.. 2 lodd!!
Gratulerer med dagen!!

HildeR
mari_gull(krøllalfa)yahoo.no

HildeM sa...

Jeg er gjerne med i den herlige konkurransen din og tar 3 lodd. Her er lenka: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/08/giveaway-hos-siljemors-tanker.html

Klem fra Hilde

P.S. Hos meg er det også en konkurranse som kanskje passer til deg og den lille? ;)

RomFrosken sa...

Er gjerne med. følger også.. så 2 lodd.
perfekt gave til en god venninne av meg

Tonje sa...

Det vil jeg gjerne bli med på, 3 lodd på meg :-D Har forresten også en give-away i bloggen min om du har lyst til å bli med.

map79 sa...

Hei!
Gratulerer, og varmt velkommen ut av tenårene ;)

Jeg tar 3 lodd, og ønsker deg en flott helg!

Audhild sa...

Gratulerer med runddag:)
2 lodd til meg, passende premie til godtemonsen med dette:)hehe

jordbærpiken sa...

Hei på deg!

Jeg blir gjerne med i trekningen og tar med meg to lodd. Har laget innlegg i giveawaybloggen. Ha en fin kveld! :)

Martemora sa...

Hei!
Gratulerer med dagen :)
Jeg blir med på give awayen din med 3 lodd :) Og håper du vil være med på min!!
Klem Martemora

Aryn Contessa sa...

Gratulerer med dagen! :) Blir gjerne med og tar med meg to lodd. :) Fortsatt god søndag!

Toril sa...

er med jeg! har 2 lodd jeg da :)

Renate sa...

Jeg er med! Tre lodd, men jeg følger deg på Bloglovin siden jeg ikke har blogg på blogsoft :) Link til bloggen min: http://renatesb.blogg.no/ (hvis jeg måtte linke til et innlegg, blir det bare to lodd).

Andrea sa...

Jeg er med, og tar gjerne med meg tre lodd!
Én for kommentar, én for at jeg nettopp ble følger, og én for at jeg har skrevet et innlegg om konkurransen din på bloggen min!

http://dreeaah.blogg.no/1281355503_jeg_er_med_i_en_konku.html

Heidi sa...

tre lodd på meg!! sjekk om ett minutt, så legger jeg ut et inlegg i bloggen min www.miniogmy.blogg.no :-)

Mariasb sa...

Jeg tar gjerne 1 lodd ;D

Shopaholic sa...

Så spennede! Elsker godteri! Fantastisk premie!

Tar 3 lodd jeg da:

Har lagt meg til som følger, kommenterer nå og har laget eget innlegg med bilde og linker til både bloggen og konkurransen din:)

Ha en fin dag!

Mailen min er: jegvilhamail@hotmail.com

Shopaholic sa...

Her er forresten link direkte til innlegget på bloggen min: http://klaerselges.blogg.no/?c=1281356277

;)

Janne sa...

jeg er med : ) tar 2 lodd : )

Marte sa...

Melder meg på med 1 lodd :)

Mailèn(maailen@live.no) sa...

Jeg tar 1 lodd :)

Mailèn(maailen@live.no) sa...

Er med! 1 lodd :)

Linda sa...

Jeg er med :)

Siri sa...

Jeg får to lodd jeg :)

linkingen på min blogg fungerer ikke :(

Familien vår sa...

Flott blogg og give-away! 2 lodd på meg ;)

Hege Anita sa...

1 lodd på meg ;)

Liluz sa...

Gratulerer med dagen!!!
2 lodd på meg!
elsemora@yahoo.no

Liluz sa...

Gratulerer med dagen!!!
2 lodd på meg!
elsemora@yahoo.no

Ann Cathrin Sandberg sa...

Jeg vil gjerne delta, fantastisk premie! :)
Jeg følger deg også, så 2 lodd på meg!

Orangeriet sa...

1 lodd takk:)
Håper du får en fin bursdag!

Hilsen Liv

runarlauritzen79 sa...

Jeg er absolutt med:) Tar 1 lodd jeg:)

Karolin sa...

Utrolig koselig blogg, ser ut som du har gjort deg litt flid her :))

Fama sa...

Så fin blogg du har. Og ei kjempesøt datter! Jeg har blitt følger av bloggen din i dag.

2 lodd.

Hilsen Fama

min mail: anihaarb@online.no

LiLLeBiE sa...

Hei du :)
Hatt lang bloggpause så vet ikke om jeg har meldt meg på allerede men, 2 lodd til meg i siste liten :)

klem

PlingeLinn sa...

Tar gjerne 1 lodd i trekningen din :-)