onsdag 22. september 2010

Huhei - her er jeg!

Heisann, nå er det lenge siden sist! Noen vet kanskje hvorfor, mens noen kanskje ikke har fått det med seg.

Vi har det fint, og er kommet oss sånn høvelig i orden i leiligheten. Det er en stor omveltning for både meg og Martine, men det kjennes ut som det er overkommelig. Leiligheten er en 3-roms på 65kvm, så det er bare halvparten så stort som vi er vant til, på like mange mennesker som vi er vant til. Siljemor og Martine har nemlig flyttet inn sammen med Siljemormammaen! "Tjohei!", tenker kanskje mange av dere - og det gjør i grunn jeg også. Hehe.

Det er fint å bo i Bartebyen, men det er som sagt en stor omveltning for oss begge. Området vi bor i er veldig barnevennlig, med masse lekeapparater og mulighet til fritidsaktiviteter. Vi bor også veldig sentralt, men samtidig ikke helt inni byen. Det er deilig å bo slik at man ikke er avhengig av bil. 

Bilder fra leiligheta kommer kanskje senere, hvis dere vil se hvordan vi bor? :-)
So long, vet ikke når det blir blogging neste gang!

5 kommentarer:

Martine sa...

Fint å høre at alt er bra og at dere begynner å komme dere på plass! :-)
Gleder meg til neste oppdatering. Vil gjerne se hvordan leiligheten ser ut :-))

Kari sa...

<3

Anonym sa...

Du er bare tøff, Silje! Har lest bloggen din jevnlig, og den gir meg mye kos!
Klem så mye fra Åshild :-)

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Hei! Jeg er på en liten runde hos mine følgere av Noe på Hjertet for å fortelle at jeg har flyttet fra blogspot til wordpress. Det medfølger at bloggen ikke vil bli oppdatert i blogglisten om du ikke gjør følgende: Slett bloggen fra listen og legg til www.joridkvam.com igjen i den ruten hvor det står 'legg til via nettadresse' :-) Da kommer siste poster opp!

Håper du fortsatt vil være med å følge, om du gjør det legg igjen en liten kommentar i dette innlegget: http://www.joridkvam.com/?p=871 og vær med i trekningen av en liten oppmerksomhet for bryderiet :)

Klem Jorid - Noe på Hjertet

Villa Creme sa...

Jaaa, vis oss gjerne hvordan du har fått det:)
Vi kan jo ikke få nok av innlegg om interiør!