fredag 19. november 2010

Verdens beste 2-åring

.. hadde bursdag 18. november, 2010. Tenk at gullet vårt allerede er to år! Tiden flyr fort forbi.


Siden både mamma & mini er snørrete, er selskapet flyttet til lørdag.

Men litt kos ble det da!
Dagen ble startet med egg og yoghurt (jubilantens valg), og pakkeåpning. Senere ble det kake og muffins på Jordbærpikene.
Da jeg spurte mini hva hun ville ha til middag fikk jeg beskjed om at hun ville ha pizza, og da jeg spurte om jeg skulle lage hjemmelaget pizza rynka hun på nesen og sa "nei, søp". Hmm, et hint kanskje? :-o
Etter middag ble det kinderegg, potetskruer og barne-tv!
Alt i ett en koselig og rolig dag. :-)

Jeg elsker deg høyest i verden, lillejenta mi.

2 kommentarer:

Therese tulleTrOlle sa...

gratulerer så mye! ;) min jente blir 4år i dag , det er bare SÅ hyggelig med barnebursdager, du har masse å glede deg til!

Martine sa...

Gratulerer så masse med gårsdagen til lille jenta som ikke er så liten lengre :-D