søndag 15. mai 2011

Lykken er...

.. en fantastisk konsert-opplevelse!






















I går så jeg Kamelot på Sentrum Scene i Oslo, og idag, er jeg et lykkelig menneske.
Jeg hadde lyst å gråte. Jeg hadde hjertebank. Så, alle dere som bestemte dere for å ikke dra, pga. Kahn sin manglende tilstedeværelse; 
 LOL. :-D
Fabio Lione, og alle de andre gjestevokalistene gjorde en storartet jobb. En særlig kred til Atle Pettersen, som entra scena, og fikk meg til å forvente en stemme lik Tom Kaulitzs, men overraska med en vokal rå som .. faen (er det lov å banne på nettet?)..?

Oppvarmingsbandene Amaranthe, Circus Maximus, og Evergrey gjorde også en solid opptreden.
.. og etter å ha sett Elize Ryd headbange, har jeg nå bestemt meg for å spare håret mitt.


















Men! Selv om konserten gjorde helga mi fantastisk, gjorde alle menneskene mine helga komplett!  
Takk for at dere er dere, og for at dere er mine.

Ingen kommentarer: