søndag 22. mai 2011

Nykker

Alle har vi våre nykker. Noen vi rett og slett ikke tenker over, andre som er grundig gjennomtenkt. Jeg tenkte jeg skulle prøve å forklare hva en "nykk" (hvordan bøyer man dette ordet egentlig?) er, men jeg får det ikke til. Jeg er helt blank. Jeg prøvde Google, men på dette området var visst Google like intetanende som meg. ANYHOW, du forstår hva jeg mener så fort ordene får kommet seg i sving her; her er mine nykker!

- Jeg lar vasken renne mens jeg er på do, hvis det er mulighet for at andre kan høre meg.
- Jeg lar vasken renne når jeg pusser tennene.
- Jeg sover aldri med sokker på.
- Jeg har aldri sex med sokker på!
- Jeg lar pålegget stå på benken, det kan jo hende jeg skal ha mer enn én brødskive?!
- Ofte klarer jeg ikke høre gjennom en hel sang før jeg bytter til neste.
- Jeg lar middagsrestene stå på benken, kjøleskapet kan jo bli varmt?!
- Jeg går aldri foran andre i mitt "reisefølge".
- Jeg setter meg alltid på høyresida av bussen.
- Jeg må flette fingre når jeg holder noen i hånda.
- Jeg er langsynt, men jeg må alikevel alltid lene meg over vasken, og stå veldig nært speilet når jeg legger maskara.
- Jeg drikker vann av flaske, fordi jeg får i meg rett mengde, lettere.

Ingen kommentarer: