søndag 5. juni 2011

DEPEND

Neglelakk-trenden har eksplodert de siste årene. Neglelakken er blitt et nødvendig accesoar; en fresh farge kan løfte et hvert kjedelig antrekk til nye, spennende høyder. Personlig, så digger jeg det!
Jeg liker å leke med farger uten å bli for ekstrem.


Jeg liker Depend sine lakker. Kvaliteten er kanskje ikke den beste, den er litt vanskelig å få fin. Men det at flasken er liten, og at du får to flasker for 39,- på Cubus - det veier opp! Og hver gang jeg går innom Cubus, er det nye flasker med nye farger i hylla!
Jeg tenker stadig;
"Har e den der farga? Eller har e ei som ligna? Det esså hardt å følg med, dem får jo inn nye farge heile tida!"




H&M sine lakker er heller ikke spesielt gode å lakke med, men de har et herlig fargespekter å velge mellom! 


 På slutten av dette fargesprakende innlegget må jeg bare slenge med et bilde av snuppelur,
som insisterte på å trille vogna si opp Rosenborg gate i dag.


Og for dere som er kjent i Trondheim, så er Rosenborg gate en stk. lang motbakke.
Ja, jeg er litt stolt.

2 kommentarer:

Martine sa...

Jeg kjøper bestandig inn neglelakker fra Depend, har massevis :-D

Åshild Martinsen sa...

E vesst nån som bi å ha neglelakk-lan når dem fløtt ilag!
:-D