torsdag 16. juni 2011

Express yourself, be yourself

I går fikk jeg et innfall - igjen. Jeg nølte ikke. Jeg bestemte meg på flekken, jeg skulle gjøre det! Jeg gikk til byen og gjorde unna mine andre ærender først. Så spankulerte jeg inn på Ragnaråkk, og sa: "Hei! E har en gammel piercing e sku ha støkke opp, kain det gjøres?".



Så her står jeg da, med sidecut og leppe-piercing. Jeg sa til mamma at jeg skulle begynne å røyke hasj, og flytte til Svartlamoen, haha. Ikke misforstå meg, jeg elsker konseptet med Svartlamoen! Men noen hasjiss blir det nok ikke av meg - håper jeg i hvert fall!
Men hasjiss eller ikke; jeg er meg selv. Jeg utnytter ytringsfriheten min så godt jeg kan, og er ikke redd for hva andre mennesker skal si og syns om mine meninger. Jeg kler meg i det jeg føler for, og innreder livet mitt som jeg vil. Jeg har sterke meninger, og står for dem, men jeg er også åpen for andres meninger.

Express yourself, be yourself. Be original. ♥

1 kommentar:

KINE sa...

E likæ de akkurat såm du e Siljemoræ <3 Du e rætt å slætt åsm!