lørdag 4. juni 2011

Litt patriotisme..

.. på denne dag da Norge spiller mot Portugal i EM-kvalik!



Norge er et vakkert land, fjell og daler, hav og strand, men våre vintre kan bli kalde.
Grønne slør på nakne trær, varsler at en tid er nær, som byr på spenning for oss alle.
Våre beste menn,
skal ut i strid igjenn.

Vi gir alt, alt for Norge.
ofrer alt, om vi må,
vi er røde, hvite, blå, hele kampen ut skal vi stå på!
For Norge, vårt fedreland.


Vikingene satte spor,
røverfolk som kom fra nord,
men vi har endret våre vaner.
Fra vårt hjem på Ullevål,
reise vi med nye mål,
og vi er bedre enn de aner.
Våre beste menn,
drar ut i strid igjen.

Vi gir alt, alt for Norge.
ofrer alt, om vi må,
vi er røde, hvite, blå, hele kampen ut skal vi stå på!
For Norge, vårt fedreland.


Lojaliteten er total,
vi sloss med høy moral, for Norge.
Vi gir alt, alt for Norge.
ofrer alt, om vi må,
vi er røde, hvite, blå, hele kampen ut skal vi stå på!
For Norge, vårt fedreland.


4 kommentarer:

Anonym sa...

Når begynte du å bry deg om fotball?:P

Silje Andrea sa...

Når folk begynte å stille meg anonyme spørsmål. : )

Anonym sa...

Tøff nå

Silje Andrea sa...

Kjempetøff! Jeg er i det minste ikke anonym. : )

Men for å svare på spørsmålet ditt, så begynte jeg å se på fotball når min mor pinte meg igjennom en hel kamp, og jeg faktisk innså at det var gøy. : )