fredag 1. juli 2011

Ditt, datt, og mye mer

I dag har jeg og Martine bare kost oss. Vi har spist sjokolade og sett film; Disneys "Tangled".
Nok et fantastisk mesterverk!




Også var jeg så lei meg fordi de rosa Dr. Martens'ene var utsolgt i min størrelse...


.. at jeg liksågodt kjøpte meg expander til øret istedet!
For dere som ikke vet hva dette er, så skal jeg vise et bilde eller to av hvordan et resultat evt. kan bli;




Jeg skal bare ta det ene øret til og begynne med; det øret på samme side som sidecut'en.
Jeg testa ut med en vanlig labret på 1.6mm for å se hva jeg måtte starte med, og konkluderte med at jeg må starte på 2mm. Derfor kjøpte jeg expander og spiral på 2mm, og expander og spiral på 3mm, så jeg har nok for noen måneder.
Så får vi se da, hvor stort det blir! Jeg satser ikke på hyper-store.


Til slutt noen random, fine bilder fra We it ;;



Ingen kommentarer: