torsdag 21. juli 2011

Eargasmsss


Jeg er avhengig av musikk (som dere kanskje har skjønt, siden jeg er lidenskapelig opptatt av lyrics også); totalt avhengig. Jeg drar, så og si, ikke noe sted uten min SE XP Mini Pro og Koss-headsettet mitt. Jeg er Premium-abonnent på Spotify, og angrer ikke et sekund på det. Jeg tenkte jeg skulle dele de mest spilte mix-listene mine, så dere evt. kan subscribe hvis dere vil!

Angrybirds - litt rocka musikk, som du gjerne kan være sint når du hører på!
Best of the best - de beste albumene, fra de beste artistene.
Hjernen er alene - en lett blanding av sutre-og sveve-på-en-sky-musikk.
Let's get retarded - party-lista mi; I see u, baby, shakin' that ass!
Restskatt - musikk jeg digger, men rett og sett ikke vet hvor jeg skal plassere.
We be diggin' - mostly moombathon og dubstep.

Ingen kommentarer: