fredag 22. juli 2011

Uten navn


Ja, hva skal man kalle et innlegg som dette da..?
I dag, 22. juli 2011, ble Norges hovedstad, Oslo, utsatt for et terror-angrep. Si hva dere vil, om det er en nordmann eller en pakistaner som har gjort det, er det likevel et terror-angrep. Personlig tror jeg ikke det er no' Al Quaida-greier som foregår, jeg tror det rett og slett var et angrep mot Arbeiderpartiet. En dårlig form for valgkamp, eller noe sånt. Ga meg litt sånn Øystein Meyer-feeling...
Men, hva vet vel jeg - og grusomt er det uansett! Nesten tyve drepte (publisert per nu). Altså nesten tyve pårørte familier, og la oss ikke glemme venner og andre kjente.

Alle mine kjære er heldigvis alle andre steder enn i Oslo idag, og jeg takker de høyere makter for det! ♥

... ps: sitter med en 2mm spiral i øret nå. Mer om det en annen dag!

2 kommentarer:

Åshild Martinsen sa...

Øystein Meier har godt gjennomtenkte argumenter, men viser det på en spesiell måte. Ikke sammenlign ham med terrorangrepene i Oslo og Utøya. Det var rett og slett kvalmt.

Silje Andrea sa...

Kjære Åshild, min intensjon var ikke å sammenligne Øystein Meier med terrorangrepene. Det var mer det at idet jeg sa ordene "dårlig valgkamp" inni meg, var han den første jeg tenkte på. Beklager hvis jeg uttrykte meg på en dårlig måte! : )