torsdag 28. juli 2011

Welcome to the good life

Nok en gang tar jeg meg selv i å sitte dypt i mine egne tanker mens jeg febrilsk prøver å oppfatte tekstene i de fantastiske låtene jeg spiller via mitt herlige Koss Porta Pro-headsett.

"Hearing the music is just like seeing the colors of trance and feeling the power of acid."

Jeg bruker å snappe opp småting fra tekster, som jeg alltid husker. Enkelte sanger kan jeg på rams også, men det er de absolutte favorittene.

"I eat boys up, breakfast and lunch. Then when I'm thirsty, I drink their blood. I eat boys up, you better run."

I mårgo i mårgo men ikkje i daaaag, skal jeg hente nøklene til leiligheta. Herreguuud jeg gleder meg! Enda noen uker til de andre fine jentene kommer flyttende, men jeg skal kose meg med "min del" av leiligheta så lenge. Jeg gleder meg sykt mye til å bo sammen med disse fantastiske jentene, og jeg tror vi kommer til å ha det ufattelig gøy sammen.


"Come take a lookie, lookie, come take a lookie here. 'Cause what you see is what you just might get."

Jeg tror tida framover kommer til å gå rasende fort. Nå er det under en måned til Pstereo, skolestart, og Oslo-tur. Jeg liker å ha mye på kalenderen, så ikke hverdagen blir så kjedelig og grå. Jeg liker å ha noe og se fram til, og det har jeg virkelig!

"I feel lucky like a four-leaf clover. 'Cause I'm into you."

Martine er sykt trass for tida forresten.. Er det noen som har noen gode mamma-tips?

1 kommentar:

Hilde sa...

Omg, eg ælsk heimesia di! <3