lørdag 13. august 2011

En liten tekst om Silje

Jeg er Silje Andrea Holm. Et menneske som elsker andre mennesker. Jeg setter utrolig pris på alle mine fantastiske vennskap med alle mine fantastiske venner. Jeg bryr meg altfor mye om andres ve og vell, og har ofte blitt fortalt at jeg er litt intens. Jeg bryr meg faktisk så mye om andres velbehag, at jeg graver min egen grav av ulykke. Jeg knytter meg lett til andre mennesker, og spesielt hvis jeg møter et menneske som fanger interessen min. Originale, sære, spesielle, rare mennesker, som meg selv.
Jeg har en tendens til å kvele folk, og jeg vet det selv. Men dette er meg, og jeg får rett og slett ikke til å forrandre på det. Jeg har vokst opp i en verden der jeg ble fortalt at jeg skulle si hva jeg hadde på tankene, koste hva det koste vil; og det har kostet meg mye. Beklager hvis jeg kveler deg, men jeg MÅ si hva enn som surrer rundt i toppen på meg! Andre sier "gjør ditt, gjør datt", men jo oftere folk sier det, jo mer oppspilt på å være meg selv, helt og holdent 100%, blir jeg.
Jeg er Silje Andrea Holm, og jeg kveler mennesker. :-)
Peace out.

1 kommentar:

Tine Renate sa...

Heheh :) ... We, or at least, I love you for that! <3