mandag 26. september 2011

Hatter og streptokokker

Nå skulle jeg egentlig starte dette innlegget med å vise fram min rå, blå hatt. Men kompisene mine sier jeg ikke får lov å gå med hatten, fordi jeg ser dum ut med den på. SNUFS. Di ær nåen sleminger! Pfff.. Så jeg kan bare fortelle om den da; jeg har en rå, blå bowlerhatt. Den er kul. :-)

Jeg var hos doktordamen idag. Hun syns mandlene mine var overraskende store, så hun ville ta noen prøver, pille litt på BH'en min, og pirke meg litt i halsen. Etter et stikk i fingeren (som forresten gjør mer vondt enn man skulle tro!), et tapp fra armen, og en pirkerunde senere, kom hun fram til at jeg hadde en streptokokk-infeksjon i halsen. Wihu, penicillin på meg! 4 tabletter hver dag, i ti dager. Yeah, u heard me. 40 tabletter, og da håpet hun at det hadde gått over. Buhuhu.

Nå tror jeg jammen santen det blir en aldri så liten powernap. T R Ø T T .NO!

Ingen kommentarer: