lørdag 17. september 2011

I heart Marshtini

HEI! Idag vil jeg gjerne snakke om min BFF, Marshtini. Legg merke til navnet, han kommer til å gjøre det stort - just you wait! La meg gjenta det: MARSHTINI. Jeg har egentlig ikke så mye mer å si, enn at dette er beats av kvalitet. Skribler ned et par linker;

Marshtini - Spotify-tracks
Youtube-søk

Marshtinis egen Youtube-kanal - forøvrig ikke særlig oppdatert, men jeg skal mase!
Marshtinis Myspace - heller ikke så oppdatert, men ligger en del låter der
Marshtini på Soundcloud
Ja, er du gira på mer kan du jo bare "Google it"! ;-*

Anbefaler forresten å kjøpe albummet DRM – Æøå, der han har beats på mesteparten av plata - I just did!

Min favoritt;




OBS: Jeg planlegger forresten en stk. rå, episk tatovering. Mer om det senere!

Ingen kommentarer: