fredag 16. september 2011

Million Dollar Baby

I skrivende øyeblikk føler jeg meg som en million dollar. Ikke fordi jeg ser spesielt bra ut, eller har spesielt mye penger, men fordi jeg er lykkelig. Hvis vi ser bort fra at jeg nettopp mista en halv tann. Yeah, you heard me. Spiste en cookie, og vips, så hadde det steingamle sølvet mitt falt ut av en jeksel, så der er det bare et stort hull nå. WIHU, så glad jeg er fordi jeg må bruke penger hos tannlegen.. Men det er ikke nøye; en million dollar, I said!

Kosehelg med lille-stjerna mi i helga. Jeg klarer ikke beskrive med ord hvor fantastisk herlig det var å få holde rundt henne igjen. Bare å se det vakre ansiktet hennes. Jeg er forelska i det lille mennesket der.

 

Ellers går kvelden i Kvikk Lunsj og Lil Waynes nye album; Lil Wayne – Tha Carter IV. Check it out!

.... har dere forresten lagt merke til den slående likheten mellom disse to;
Flux Pavilion – I Can't Stop
Jay Z – Who Gon Stop Me
....?

Ingen kommentarer: