onsdag 7. september 2011

Jag är så het

Jeg sitter med ryggen inntil veggen i senga mi. Når jeg rører meg blir det klistre-lyder. Jepp, jeg er svett. Jepp, jeg fryser. Jepp, jeg har feber! Jeg vet ikke hvor høy den er, for jeg har ikke termometer. Kanskje like greit, for hvis jeg hadde visst hvor høy feberen min var, så hadde jeg garantert følt meg mer syk. Nei, tjohei, jeg har det bedre uten! Jeg kan si det sånn; den er høyere enn 38, men den er ikke 41 heller!

På tross av feber-elendighet, så måtte jeg bake muffins. Bananmuffins. M-m-m! Mat smakte jo ingenting, bortsett fra salt, så da fikk jeg lyst på sukker. Hihi, jeg er så søt at du får sukkersyke. Jo nemlig, for det sa Hannah. Anyways, jeg tror Åshild og Hilde ble ganske fornøyd med muffinsene også? ;-)

Ellers så klør ikke tatoveringa (mest sannsynlig fordi jeg oversmører den), og det ene øret mitt er litt betent fordi jeg har vært litt slem med det og pressa på en 4mm spiral. Wio, alt blir så bra. Akkurat nå er jeg egentlig bare gira på flere tatoveringer. Addicting, idd...
Klarte tre timer skole idag, og er i grunn fornøyd med det. Kom hjem, la meg, sov fra ca. kl. 13 til 17. Bedre når jeg våkna? Nei, ikke i det hele tatt. I morgen har jeg ikke noe valg, da vi har obligatorisk naturfag-ekskursjon. Håper vi blir fort ferdig, så jeg kan dra hjem og sove.

1 kommentar:

Hilde sa...

Fornøyd, ja! EKSTREMT GOD :-)