tirsdag 6. september 2011

Night-fever

Jeg hadde rett. Feberen kom smyyygende. Forbanna smyger. -.-
Jeg trodde jeg kunne sove av meg djevelskapen, men det var visst lettere sagt enn gjort. Jeg kom meg ikke opp i morges, jeg var helt i ørska. Etter mye om og men, sto jeg omsider opp, og fikk spist og friska meg opp så godt jeg kunne (alt dette mens jeg snøyt vekk en hel pakke Kleenex) til tatoverings-avtalen min. 15 minutter og 500 kr mindre i pengboka, tadaaa!


Takk til Izzy på Lowlife Tattoo!

I morgen skal jeg prøve meg på skolen. Bedre å møte opp, og så evt. dra hjem hvis det blir helt for j*vlig.

Ellers var det taco-kos med jentene idag. Skulle egentlig bake muffins, men det ble liksom ikke om med denne night-fever'n. I mårgo, kanskjø?

Congrats til meg for å ha skrevet et så sykt hverdagslig, kjedelig, og normalt blogginnlegg! Wiu. :-)
Edit kl. 00:17
Pakke nr. to med Kleenex er utsnytt, og jeg hadde nettopp en åpenbaring, som virkelig forteller meg hvor syk jeg er; sjokoladen jeg kjøpte på butikken er fremdeles i livet.
Shit.

Ingen kommentarer: