tirsdag 18. oktober 2011

F*ck George Bush

ADVARSEL:
Dette innlegget kommer til å være rotete. Akkurat sånn som hodet mitt. Jeg tenker på alt mulig, og absolutt ingenting, derfor blir det mye surr. Vi så en film om global oppvarming på skolen i dag, "The inconvinient truth" med Al Gore. Den er delvis grunnen til surret i hodet. Shit. Vi mennesker er ikke riktig kloke. Tenk at isbjørner drukner pga. oss?! Horribelt!  Inn med Al Gore, ut med George Bush.Hadde også reunion med Hannah i dag, på denne solfylte tirsdagen. Passa bra med sol, siden jeg og Hannah er solstrålene selv. Balalaika, så morsomt vi har det! Ellers har dagen gått med til spansk grammatikk og utviding av ørepiercinger; 6 mm nå, awyeah!

Andre ting som flyter rundt i hodet mitt er tanken på å farge håret. Jeg vet ikke helt hvordan, jeg har vært inne på mange ideér, men jeg føler det blir litt begrenset siden jeg har sidecuten som må klippes så ofte, og dermed har min originale hårfarge på den. Jeg har heldigvis tid til å tenke på det, siden økonomien sier strengt "NEI" til hårfarging akkurat nå. Pengboka sier til og med "NEI" til hjemmefarging.

Ellers er jeg syyykt spent på norsk- og engelsk-oppgaven jeg har liggende inne til vurdering nå. Jeg har en god følelse. Stikk motsatt av følelsen jeg har på dagens matteprøve.. I think I blew it, haha.
YEAHYEAH, bækk tu spænish - prøve i morgen. Damn.

Forøvrig så drømmer jeg om et par sko jeg så på Eurosko her om dagen, til den nette pris av 1299,-... Wihu, så billig, LEGG I HANDLEKURV!
Nei fillern, jeg skulle jo pugge. HADEBJA.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahaha, du er bra naiv du.