fredag 28. oktober 2011

I'm great in bed

I dag måtte jeg sove - jeg klarte ikke mer, jeg var utkjørt. Denne uka har gått i ett! Og selv om jeg fikk sove idag, kjennes jeg enda helt jævlig ut.. Jeg må serrriøst lære meg å takle stress bedre. Jeg var en reeeser på det før, men av en eller annen grunn mister jeg nå kontrollen. Kanskje jeg har blitt gammel? Eller kanskje gymlæreren min har rett, og jeg må ta opp treninga?





Er det noen her som jobber i bank, og kan fortelle meg hvilket ansvar banken har når penger forsvinner i løse lufta? Dvs. når en overføring blir foretatt og pengene forsvinner ut fra den opprinnelige kontoen, men aldri kommer inn på den neste kontoen? Vi har kryss-sjekket overføringen, og alle nummer er riktig. Det har nå tatt en uke, og fremdeles ingen penger!


.. forresten;
♥ Torsdagkveld fra Nydalen ♥
"Didrik, jag kan inte simma!"


Ingen kommentarer: