mandag 24. oktober 2011

S T R ... E S S

Denne uka er ei stress-uke. Ei sånn skikkelig "jeg må tisse, men jeg vet ikke om jeg har tid til å tisse?!"
Sånn som idag da, så kom jeg hjem fra skolen sammen med min kjære Hannah.
Vi var slitne, sultne og drittlei. Vi hadde planer om mat og lekser; mye lekser.
Vi hadde akkurat nesten fått save'a forsøksrapporten når telefonen ringte..
"Visning av mamma si leilighet, ja? I kveld, ja? Jada!"
.....
"OKEEEEI, AURORAAA, VI MÅ RYYYYYYDD!"
Full panikk, totalt stress, hjeeelp (vet ikke om dere merker at jeg er litt dårlig på å takle stress? Gymlæreren min sier stress kommer av negativ helse, burde jeg reagere?)!
Forresten så skreik jeg til spansk- og kontaktlæreren min tidligere idag.
Ikke som i "ropte", men som i "gråt". Jada, lenge leve stress.
Vel, det var mandag, så kommer resten av uka!
Resten av uka = skolearbeid, to hemmelige jentedates, masse Hannah-kos, middag med Inger-tøs, Halloween, osv. Drrrrress up!
.. ok, det hørtes ikke så mye ut nå da, men tro meg, DET ER MYE.
Skolearbeid = en prøve, to innleveringer, ei muntlig framføring, osv!
OSVOSVOSV.


Meg etter vellykket visning - han måtte jo bare bli interessert? :-D

Ville bare sutre litt, ferdig nå.    ADIOS AMIGOS!

Ingen kommentarer: