onsdag 14. desember 2011

Cheeriioo, miss Sophie!


Mmm, donuts. :-)

Denne uka er det mye å by på, selv om det skjer jævlig lite. Logisk, hva?
Heldagsprøve i matte på mandag, den gikk til helvete. Feira med vindusshopping, jippi !
Tirsdag måtte jeg på akutt-time til tannlegen, livsikker på at jeg måtte trekke tanna, men det slapp jeg heldigvis, og kom tilbake fra tannlegen med et hull mindre i munnhulen, dobbel-jippii !
Det var forresten også denne dagen jeg startet mitt liv som redhead.
I dag, onsdag, har jeg hatt heldagsprøve i engelsk. Det glei som smør! 
(hva er greia med smørkrisa egentlig, forresten..?)
Jeg og siss har også vært på handel idag; div. ting og tang som trengtes til mer div. ting og tang.
TRIPPEL-JIPPIII !
I morgen planlegger jeg 20 minutter solarium og lusekatt-baking med flickorna. 
FRIPPEL-JIPPIIII !
Fredag skal jeg.. omg, SE IDOL-FINALE - GO JENNY !
Lørdag tror jeg det blir pils med Hilde før hjemreisen hennes på søndag.
Søndag tror jeg det blir kebab + oppgaveskriving. Jeg har nemlig liggende en oppgave i geografi som skal leveres før jul, som jeg ikke har starta på.. Det er forresten en drittoppgave. Bare så dere vet det...

Anyways, det var dagens rapport om mitt rødhårete liv! 
CHEERIIOO.

1 kommentar:

Hilde sa...

Du trur ikkje, du veit! :-D