torsdag 8. desember 2011

Medusa

Hallaballaskjera?
Først vil jeg advare alle om at dette er et såkalt kjedsomhets-innlegg. Sååå, for alle som ikke tåler sånne innlegg, pigg av før du har lest hele greia.

Jeg ønsker meg en medusa-piercing. Dere veit, en sånn i overleppa, under nesa. 
En sånn... (googling image)... her!


Jeg syns dette er utrolig stilig, og kan som sagt virkelig tenke meg en sånn! Men.. jeg er litt usikker på om jeg kan ha den i tillegg til labreten min. Åssååå har jeg jo de store hullene i ørene, og kunne egentlig tenkt meg en tungepiercing... Og ti tusen tatoveringer ogenskilpadde! 
OG EN KATT, ÅHSUPERMANN HVOR JEG ØNSKER MEG EN KATT! :-(


Jaaa, åsså ønsker jeg meg noen nye hæler, as in SHOES. Mmmh, jatakk. 

Men aller mest i hele verden ønsker jeg meg en billett til Metallica i Oslo, mai 2012...

1 kommentar:

Martine sa...

Haha, ser vi har mange like ønsker på listen :D