søndag 4. desember 2011

Sunday, bloody sunday


Chill lørdagskveld i går. Bunkra opp i senga og prøvde og lese no' spansk, men det var håpløst. Spilte teite spill med siss i stedet, wihu! Var litt flinkere med spansken i dag da, men føler alikevel ikke det kommer til å gå så forferdelig bra på prøven.

Har hatt litt problemer med Mac'en min i det siste; noen dager vil den ikke holde seg tilkoblet trådløsnettet. Den får "tidsavbrudd". Noen som har vært plaget med det samme? Plager i hvert fall meg skikkelig. Wuæææh. :-(

Nå er det ikke lenge til jeg skal til frisøren og klippe meg! OMS, som jeg gleder meg. Det blir fantastisk! Tuppene mine er så slitte nå; enkelte av dem er splitta i tre ender. :'-o Så må det vel en runde med farging til også, gitt.

Hehe, elsker dere ikke innlegg som dette? Det er sååå interessant altså!

Ingen kommentarer: