torsdag 5. januar 2012

2012

Årets første innlegg! Joioioi. 2012 - året verden går under. Personlig så har jeg ikke gitt akkurat det så mange tanker; skjer det, så skjer det, og da er det ikke så mye vi dødelige kan gjøre med det.




Jula gikk unna som smøret solgte during lavkarbo; fort! Den hadde ikke starta før den tok slutt, nesten. Jeg har kost meg med Martine og pappaen. Først en uke i Brønnøysund, så en uke i Korgen. Hardt å dra tilbake til Trøndis igjen, spesielt siden stjerna mi hylskrek... Passelig fristende å hoppe av i Mosjøen og gjøre en retrett da gitt!

Men, hardt som det var/er, så er det godt å komme tilbake til Trondheim og komme inn i rutinene igjen. Planene for året er mange, men de største er kanskje In Flames- og Metallica-konsert. Det gleder jeg meg utrolig mye til, og etter sistnevnte konsert kan jeg faktisk krysse av et punkt i "før jeg dør"-lista mi.


Med et nytt år kommer det selvfølgelig også nye nyttårsforsetter. Jeg har ganske mange, bla.:
- ta en tatovering
- ta en piercing
- anskaffe en deltidsjobb
- få nok penger til overs hver måned til å starte trening på 3T (jeg savner å trene!)
- bestå VG1 med et snitt på minst 4

Hva tror dere, kan jeg klare dette, eller har jeg satt meg uoppnåelige mål?
Har dere noen nyttårsforsetter som er verdt å prate om?

Ellers, så har jeg etter to forbanna dager med butikktråling ENDELIG funnet meg skooo!
Den siste butikken jeg trodde jeg ever kunne finne meg sko, Økonomisko, klarte å gi meg to par til 400 spenn

HALLELUJAH SUPERMANN!


Ingen kommentarer: