tirsdag 21. februar 2012

Glee-love




I dag har jeg og stjerna vært ute en snartur. Det er så ufattelig mye snø her, at vi kommer oss ikke ut innkjørselen med bil. Vi må altså vente på Supermanns pappa og hans traktorfres før vi kan dra noe sted. Flaks at vi finner forskjellig å sysle med innenfor gjerdet som omringer huset, og at det er mat i skuffer og skap. Dagen går med til å vaske kjøkken, se film og serier. I den anledning vil jeg komme med et tips;
Glee er en av mine favorittserier. Jeg har sett alle episodene, og jeg blir like varm i hjertet av hver episode. 
Serien handler om en gjeng ungdommer som prøver å passe inn på high school, og finner hverandre gjennom Glee-club.
"glee club is a musical group or choir group, historically of male voices but also of female or mixed voices, which traditionally specializes in the singing of short songs—glees—by trios or quartets. In the late 19th Century it was very popular in most schools and was made a tradition to have in American High Schools from then on."



Jeg vil på det varmeste anbefale denne serien til alle som er glad i hjertevarme og fin, nyskapende musikk. Den er bare rett og slett vakker.  ♥ 

Andre serier jeg digger, sa du? 
- Gossip Girl
- Shameless US
- Grey's Anatomy
- True Blood
- Sex and The City
.. og sikkert mange, mange flere som jeg ikke kommer på i skrivende øyeblikk. Serier som ligger på vent er feks. Game of Thrones og Terra Nova. 

Ingen kommentarer: