fredag 24. februar 2012

A working class hero is something to be

I dag har jeg sendt inn ikke mindre enn tre jobbsøknader. *klappepåskulderen* En av dem har jeg så inderlig lyst på - krysser alle fingre og tær! Jeg har også en søknad jeg skal levere personlig over helgen.

Her laver det ned; det snør og det snør. Det blir liksom aldri fritt for snø der oppe i den såkalte himmelen. Utenfor huset her er snø-dungen nesten tre meter høy. Men jeg vil ikke klage altfor mye, for i går var det nemlig strååålende sol!


"Æææh, eg får sol i øyan!"

Jeg sitter som vanlig og surfer blogger, shoppingsider, jobbannonser og husannonser. Det er så utrolig mye inspirasjon på verdensveven, bare så ufattelig synd at pengboka ikke strekker til noenting... Hvis du har noen lapper til overs, sender jeg deg gjerne kontonummeret mitt!

Jeg har alltid hatt lyst til å bo i bygård, og seee på denne da; for et utrolig potensiale!



 


TO fantastiske, gamle vedovner.


Hadde man bare hatt råd til alt man hadde lyst på...
A working class hero is something to be.

Ingen kommentarer: