lørdag 3. mars 2012

Friday details

Tjolaheigodkveld!
I dag var det skole, skole, skole; etter jeg omsider kom over den enorme forbannelsen som lå utenfor huset da jeg sto opp.. Nemlig SNØ. #£&€§|∞
Heldigvis var det ikke lenger is, og jeg kunne endelig få bruke skoene jeg kjøpte på salg etter jul, JIPPI!Jeg har gledet meg til det,  l e n g e .


Legger til noen kjede-bilder fra langfriminuttet.
Skjørt fra H&M Divided // jeans-skjorte fra Gina Tricot // gullbelte fra H&M Divided // blått armbånd fra Cubus // gullring fra Glitter // sølvring fra H&M Divided

Etter skolen dro Kosekrokens beboere til City Lade og Coop OBS for å kjøpe smågodter.
Jeg og Hilde runda av kvelden med taco, film, TV2 og ofc.. candyyy. 

I morgen håper vi på sol og utekaffe på Solsiden;
keeping my fingers crossed!
xxx

Ingen kommentarer: