mandag 5. mars 2012

Make me a bird so I can follow my heart

2012 skal bli mitt år. 2012 skal bli Siljemors år. Dette året skal bli mitt!

... prøver meg på optimisme her. Jeg er nedi en dal for tiden, føler jeg. Venter liksom på et par ting som skal hjelpe meg til å fly vekk herfra. Dear God, make me a bird, so I can fly far, far away from here.

Jobbsøking går ikke så fort som jeg skulle ønske. Etter avslag i forrige uke, ble jeg litt nedfor. Nå venter jeg bare på at noen av de andre tusen butikkene skal ringe meg, fortelle hvor fantastisk godt de likte søknaden min, og ansette meg, på dagen! Jeg trenger pengene så forferdelig sårt...

På dager som dette kjenner jeg at jeg savner Martine ekstra mye. Hun er så god å ha når man er i det litt mørke hjørnet, for hun lyser opp hvert eneste mørke hjørne bare ved å smile. Alt er så mye enklere å takle når man har henne rundt seg, føler jeg. Hun kan snu selv den mørkeste dag til en ren solskinnsdag. Hun er lyspunktet i livet mitt, og jeg kan ikke få satt ord på hvor utrolig takknemlig jeg er for å få være akkurat hennes mamma. 

Bilder fra sommeren 2011





Jeg savner stjerna mi... Buuu. 

Men det er ikke bare henne jeg savner... Jeg savner mange ting. Mange ting som kanskje hadde ordnet seg hvis flere biter av puslespillet bare ville passe. Av og til så lurer jeg på om det er noen biter som rett og slett bare har forsvunnet, og som ikke noen sinne vil komme til rette igjen.. There's a hole in my heart.

Det ser ut som det blir en veldig skolerelatert uke for meg denne uka, med prøver, innleveringer og det hele. I tillegg så henger jeg etter i matte og spansk grunnet fravær i forrige uke... Blæh. Det er vel bare å stå på, så ordner vel alt seg til slutt! Vil jeg tro.. Håper jeg... Satser på det.

Vel, ikke noe mer surmuling fra meg i dag. Sorry, men av og til må jeg bare få litt utløp, if not, explosion.

... hey, hvem er det jeg sier unnskyld til, dette er jo min blogg! :-D

1 kommentar:

Hilde sa...

Har en konto full av klæmma vess du sku træng det en dag. :-)