torsdag 8. mars 2012

The Mountain of Cotton & Synthetics

... I work all day, and sleep all night. Dudumdidum, dudumdidum.
Jeg har hatt en.. OK dag. Dro på skolen, hadde geografiprøve, som gikk.. helt OK. Dro hjem, hadde en vanvittig tannpine (som forresten også forstyrret nattesøvnen min IGJEN). Sov litt, dro til byen igjen for å selge no' greier og gå på apoteket med en resept + kjøpe smertestillende. Kom hjem med 3 mnds. prevensjon + en eske Burana 400mg. Kvitteringen endte med den nette sum av 407 kr...! Ufattelig dyrt.

Her kommer de bildene jeg snakka om! Jeg bakte bananmuffins mens jeg leste til geografiprøve i går. Ble ufattelig sliten på kvelden, så jeg fikk ikke krevet noe innlegg da. Noen som vil ha oppskrift? :-)



Har rydda rommet mitt i ettermiddag. I hvertfall så godt som.. Har en pitteliten dunge med klær jeg skulle bretta, men... Nå ser jeg ihvertfall gulvet! Tar resten i morgen, døgnet har for få timer, altså.


Jeg har ihvertfall styr på hvor alt er henn. Hihi! Det er sikkert mye mer jeg kunne skrevet om, for hodet mitt har nok tanker å dele med dere. Men akkurat nå er jeg så utrolig trøtt, så jeg skal legge meg! I det nypålagte sengetøyet - mmm!


Spekulerer på en give-away. Kommenter dette innlegget hvis dere er gira på det!


Ingen kommentarer: