lørdag 10. mars 2012

Saturday morning cravings

Boyfriend jeans H&M // Svarte sko H&M // "Tresko" fra Dinsko // "herresko" Dinsko // Leopardsko H&M // Mintfarget bluse H&M // Jakke Gina Tricot


Kjole, kjole og bluse H&M - kunne jeg pulled off den bringebærrøde kjolen med det dyprøde håret mitt? Litt usikker.


Kjole fra Gina Tricot - dagens absolutte craving! Passer utrolig godt siden jeg har denne jeansen fra før (Kristen highwaist).




Til slutt et bilde av meg i skrivende stund, med gårdagens sminke og neglelakk, og ståopphår. 

Mens regnet slår på ruta og vinden herjer er det ganske godt å bare ligge under dyna. Hvor er sola mi da?!
I dag tror står kos med jentene på tapeten, tror vi snakker sushi, og kanskje litt shopping..? O:-)
I kveld tror jeg min største prioritet er "Hver gang vi møtes" sammen med Hilde Samboer. Jeg har egentlig gratis inngangsbillett til tidenes første "Christine presenterer P3-klubb" på Brukbar og Supa, men jeg vet ikke om jeg gidder, etter nattens mange spillopper og alkoholenheter. Sorry, Christine - du vet at jeg elsker deg fordiom?! <3 Mange datahjerter til deg hvis du skulle tvile.


Jaja, tsjeriåo! Ha en fortryllende helg.

Ingen kommentarer: